UO/ASOS Haul – Summer Stuff

ASOS Urban Outfitters haulI recently got some summer stuff from ASOS & Urban Outfitters and thought I’d share! There’s so much going on in the summer, I like to get a few new things so I’m ready for whatever. Here’s da haul.

I got a pack of scrunchies cuz 90’s kid forever. I sleep with my hair up & these definitely help with that whole annoying ponytail line thing. I also got this blush bra from Calvin Klein, so comfy. This 80s print one-piece is great, love the high cut on the thigh. Trendy style with a pretty cool pattern. I didn’t have a cover-up, so I got this tie dye romper, pretty excited to wear it at the beach.

I got a couple more rompers, one very casual for lounging and one in a floral pattern. I’ve worn them both already and really like them, so chic & and such an easy outfit! I also grabbed some basics, a white t-shirt and a black t-shirt, as well as a light cardigan for cool summer nights. Gotta love the basics, right?

Where have you been shopping lately?

STALK ME ONLINE: Instagram | Twitter

JAMIE

64 thoughts on “UO/ASOS Haul – Summer Stuff

  1. Your bathing suit is so fun, I like it. neutral tone rompers all the way :). I like the floral and tie-dye one too. I’ve never shopped on ASOS but I’ve heard good things about it. I usually shop at Ross, Kohl’s or Forever 21.

    Liked by 1 person

  2. Wow you are so daring with colors I love it! I feel like I definitely stick to my safety colors which nowadays I’ve been trying to move out of my comfort zone haha I’m just wondering but what outfit would you wear with the scrunchies? It’s been forever since I’ve owned scrunchies

    Liked by 1 person

    • haha I try to mix some colors in, but honestly it’s mostly black 😂 I actually wore one the day I wore the casual peach romper above, or like jeans and a t-shirt, I’ve kinda been wearing them with most of my outfits lol

      Liked by 1 person

whaddya think?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s